Medvedgradske glazbene večeri u brojkama

  • 3 dana programa
  • 25 izvođača (Sara Renar, Luce, Urban&4, Elemental, Side Project, Voland Le Mat, For)
  • 2 scene /stagea (Akustika na vrhu kule i velika scena)
  • 3 medijska pokrovitelja (Yammat FM, Muzika.hr, Perun.hr)
  • 4 sponzora (Staropramen, Interspar, Pastor i Jadransko osiguranje)
  • 43 dana medijske kampanje od datuma objave programa do zadnjeg održanog koncerta
  • uključeno preko 15 radio postaja (intervjui, najave, gostovanja…)
  • 30 radijskih reklama (jingl) na Yammat FM-u
  • veliki broj objava na web portalima i društvenim mrežama
  • 20 akreditiranih novinara i fotografa
  • 15 gostovanja TV emisijama i na radio stanicama
  • 100 plakata u tramvajima i autobusima
  • 10 city light plakata
  • 5 000 podijeljenih letaka na najfrekventnijim okupljalištima u Zagrebu
  • 300 b2 plakata na najfrekventnijim okupljalištima u Zagrebu (Hosteli, kafići…)
  • 850 službenih fotografija
  • 15.096 ljudi vidjelo je objave službenog Facebook-eventa Medvedgradskih glazbenih večeri i veliki broj pregleda događaja na službenim stranicama samih izvođača događanja kao i partnera, medija, prijatelja projekta i svih onih koji projekt podržavaju
  • 1.089 posjetitelja manifestacije
  • Turistička zajednica grada Zagreba i Gradski ured za obrazovanje kulturu i sport podržali su ovaj projekt te je isti uvršten u ponudu Zagrebačkog kulturnog ljeta

MEDVEDGRADSKE GLAZBENE VEČERI 2016. ➟ NOVOSTI