Medvedgradske glazbene večeri u brojkama
- 3 dana programa
- 25 izvođača (Sara Renar, Luce, Urban&4, Elemental, Side Project, Voland Le Mat, For)
- 2 scene /stagea (Akustika na vrhu kule i velika scena)
- 3 medijska pokrovitelja (Yammat FM, Muzika.hr, Perun.hr)
- 4 sponzora (Staropramen, Interspar, Pastor i Jadransko osiguranje)
- 43 dana medijske kampanje od datuma objave programa do zadnjeg održanog koncerta
- uključeno preko 15 radio postaja (intervjui, najave, gostovanja…)
- 30 radijskih reklama (jingl) na Yammat FM-u
- veliki broj objava na web portalima i društvenim mrežama
- 20 akreditiranih novinara i fotografa
- 15 gostovanja TV emisijama i na radio stanicama
- 100 plakata u tramvajima i autobusima
- 10 city light plakata
- 5 000 podijeljenih letaka na najfrekventnijim okupljalištima u Zagrebu
- 300 b2 plakata na najfrekventnijim okupljalištima u Zagrebu (Hosteli, kafići…)
- 850 službenih fotografija
- 15.096 ljudi vidjelo je objave službenog Facebook-eventa Medvedgradskih glazbenih večeri i veliki broj pregleda događaja na službenim stranicama samih izvođača događanja kao i partnera, medija, prijatelja projekta i svih onih koji projekt podržavaju
- 1.089 posjetitelja manifestacije
- Turistička zajednica grada Zagreba i Gradski ured za obrazovanje kulturu i sport podržali su ovaj projekt te je isti uvršten u ponudu Zagrebačkog kulturnog ljeta