Medvedgradske glazbene večeri u brojkama

  • 3 dana / 24 izvođača (Pavel, Detour, Rundek Cargo Trio, Auguste, Dina Rizvić, NLV)
  • 2 scene /stagea (Akustika na vrhu kule i velika scena)
  • 4 medijska pokrovitelja (Yammat FM, Muzika.hr, Perun.hr, Outdoor Akzent)
  • 57 zaprimljenih akreditacija novinara i fotografa
  • uključeno preko 15 radio postaja (intervjui, najave, gostovanja…)
  • 23 radijske reklame (jingl) na Yammat FM-u
  • preko 100 objava na web portalima
  • 3 gostovanja na Z1 televiziji (Vijesti, Zoom zagreb, KvARTura)
  • 2 gostovanja na HRT-u (Dobro jutro Hrvatska-uživo s Medvedgrada + najava)
  • 10 billboard plakata
  • banneri na 5 web portala
  • 5 000 podijeljenih letaka na najfrekventnijim okupljalištima u Zagrebu
  • 300 b2 plakata na najfrekventnijim okupljalištima u Zagreb
  • 850 službenih fotografija
  • 9 sati snimljenog video materijala
  • 115 provedenih anketa o uspješnosti događanja
  • 1.448 pratitelja Facebook-eventa Medvedgradskih glazbenih večeri
  • 1.585 posjetitelja manifestacije

AUTOR FOTOGRAFIJA | Vedran Metelko

MEDVEDGRADSKE GLAZBENE VEČERI 2015. ➟ NOVOSTI