Medvedgradske glazbene večeri u brojkama
- 3 dana / 24 izvođača (Pavel, Detour, Rundek Cargo Trio, Auguste, Dina Rizvić, NLV)
- 2 scene /stagea (Akustika na vrhu kule i velika scena)
- 4 medijska pokrovitelja (Yammat FM, Muzika.hr, Perun.hr, Outdoor Akzent)
- 57 zaprimljenih akreditacija novinara i fotografa
- uključeno preko 15 radio postaja (intervjui, najave, gostovanja…)
- 23 radijske reklame (jingl) na Yammat FM-u
- preko 100 objava na web portalima
- 3 gostovanja na Z1 televiziji (Vijesti, Zoom zagreb, KvARTura)
- 2 gostovanja na HRT-u (Dobro jutro Hrvatska-uživo s Medvedgrada + najava)
- 10 billboard plakata
- banneri na 5 web portala
- 5 000 podijeljenih letaka na najfrekventnijim okupljalištima u Zagrebu
- 300 b2 plakata na najfrekventnijim okupljalištima u Zagreb
- 850 službenih fotografija
- 9 sati snimljenog video materijala
- 115 provedenih anketa o uspješnosti događanja
- 1.448 pratitelja Facebook-eventa Medvedgradskih glazbenih večeri
- 1.585 posjetitelja manifestacije
AUTOR FOTOGRAFIJA | Vedran Metelko