FonoKinoteka je glazbeni program kina Kinoteka koji u prostorima kina ugošćuje iznimne glazbenike, autore i kantautore te njihove projekte posvećene glazbi i zvuku.
Od travnja 2017. djelujemo u kinu Kinoteka koje je osamdesetih godina slovilo kao kultno zagrebačko okupljalište filmskih zaljubljenika, ali i pripadnika i ljubitelja svih grana umjetnosti. Glavna okosnica programa dvorane svakako ostaje film i filmsko stvaralaštvo, no želja nam je glazbenim programima, koja su uvijek bila i uvijek će biti motivator spajanja publike i umjetnika, dodatno potaknuti život kina Kinoteka kao inkubatora umjetnosti, potaknuti stvaranje kreativnog susretišta kulturne scene jedinstvenog umjetničkog naboja.
Otvorili smo vrata FonoKinoteke u kojoj predstavljamo mlade bendove i izvođače kao i njihove starije i puno iskusnije kolege koji su ostavili značajan trag na glazbenoj sceni. Osnovni kriterij za izbor izvođača uvijek je bio i uvijek će biti vrhunski umjetnički glazbeni izričaj.
Prvo izdanje FonoKinoteke održano je 1. prosinca 2017., a izvedeni su projekt Instalacija Šilo, svojevrsni hommage Zoranu Šiloviću – Šilu (1952.-1982.), skladatelju, pijanistu i autoru glazbe za predstave i performanse legendarnog Kugla glumišta te Preparirani projekt 3.0, koji se bavi istraživanjem zvuka i stvaranjem glazbe na prepariranim akustičkim i električnim instrumentima uz upotrebu elektronike i efekata.
***
Drugo izdanje FonoKinoteke održano je u petak, 26. siječnja 2018., a ugostilo je zagrebački bend Drvored uz koncert pod nazivom “Pogled kroz prozore”. Bend francusko-hrvatskog sastava poznat po energičnim nastupima i osvježavajućem zvuku kojeg pogoni moćna brass sekcija u kinu Kinoteka je predstavio novi materijal uz svježe aranžmane prepoznatljivih hitova s hvaljenog prvog albuma “Arhelino” iz 2015.
Drvored je osnovan 2010. godine. Njegovu deveteročlanu ekipu krasi iznimna fuzija žanrova koja se isprepliće kroz mnoštvo instrumenata, od harmonike i flaute preko violine i saksofona do trube i trombona. Njihova glazba objedinjuje šarm francuske šansone, energiju balkanske nostalgije i žustre ritmove ska rocka. Drvored je pravi mali orkestar koji ploveći kroz vrijeme i prostor, od obala Seine do obala Save, od Mediterana sve do daleke Jamajke, slušatelje nezaustavljivo vodi u novu dimenziju postojanja.
***
Na trećem izdanju FonoKinoteke 16. veljače 2018. održan je koncert Tamara Obrovac Quarteta. Tamara Obrovac Quartet jedna je od najstarijih Tamarinih glazbenih formacija, s kojom je prije 20 godina prvi put predstavila novi način razmišljanja i komponiranja, u kojem uspješno spaja inspiraciju lokalnim istarskim duhom glazbe i dijalekta s univerzalnim jazz izričajem.
Od tada kvartet djeluje u neizmijenjenom sastavu kojeg čine: Tamara Obrovac (glas, skladbe), Matija Dedić (klavir), Krunoslav Levačić (bubnjevi) i Žiga Golob (kontrabas), a na koncertu u veljači, osim skladbi sa posljednjeg albuma “Ulika revival”, ovi izvrsni glazbenici izvest će i neke starije, neizdane skladbe kao i nekoliko novih, još neizvedenih Tamarinih skladbi.
U izvedbi rijetko izvođene skladbe “Endrigo blues” glazbenicima se pridružio i književnik Milan Rakovac, autor stihova posvećenih Sergiu Endrigu koje je uglazbila Tamara Obrovac. Milan Rakovac inače je i autor stihova jedne od najizvođenijih Tamarinih skladbi “Črno zlo” koja je doživjela nebrojene glazbene inkarnacije.
Tijekom 20 godina kvartet je obišao mnoštvo domaćih i regionalnih pozornica te održao čitav niz izvrsno prihvaćenih koncerata na nekima od najpoznatijih inozemnih jazz festivala i klubova (npr. Luneburger Jazz Nights, Jazzahead Bremen, Dusseldorfer Jazz Rally, Jazz au Chellah Maroko, Jazz Festival Steyr, itd.), a njihov posljednji album “Ulika revival”, koji je izašao 2014. godine za švicarski Unit records, dobio je izvrsne kritike u mnoštvu relevantnih inozemnih jazz medija.
***
Na četvrtom izdanju FonoKinoteke, 23. ožujka 2018. održan je koncert Mikija Solusa. Nestašan šansonijer, reper i neobično zabavan provokator Zagrebačkoj publici predstavio je nove pjesme s duhovitim i originalnim tekstovima s posljednjeg albuma “Muzika o nogometu, jazzu i palačinkama”, koji je ove godine ujedno i nominiran za nagradu Porin u kategoriji najboljeg albuma alternativne i klupske glazbe. Uz to, izveo je hitove s prošlih izdanja, kao što su “Hipster”, “Pun kufer”, “Život je palačinka” i “Mrtav je Johnny”, u potpuno novim cartoon-gypsy-jazz aranžmanima.
***
Na petom izdanju FonoKinoteke, 20. travnja 2018. nastupio je legendarni zagrebački šansonijer i autor nekih od najprepoznatljivijih domaćih evergreena, Drago Diklić. Drago Diklić veliki je pjevač džezerskog šmeka, interpretator originalnog i prepoznatljivog vokalnog stila i autor pjesama koje su obilježile desetljeća kojih se danas s nostalgijom prisjećamo.
Na ove prostore uvezao je zvuke svojih glazbenih uzora Deana Martina, Sinatre i Nata Kinga Colea, a njegovi bezvremenski brojevi Još samo večeras, Oprosti volim te, Opet si plakala i Igra života idu u red najpopularnijih melodija svog vremena. Interpretacije i skladbe Drage Diklića i danas bez problema pronalaze svoje mjesto u fonotekama mlađih generacija ljubitelja kvalitetnog zvuka.
***
Šesto izdanje FonoKinoteke 25. svibnja 2018. rezervirano je bilo za Večer sjećanja na Miru Mance na kojoj su nastupili: Cul-de-sac / orkestar za ubrzanu evoluciju
Andreja & Rundek i ekipa “Ftičeki”
Brujači
Trobecove krušne peći
Franz Kafka ensamble
Damir Bartol Indoš i Tanja Vrvilo
Nastupi su uključili autorske vizualne intervencije multimedijalnog umjetnika Nikole Vincelja-Jinksa i slide-show Ivana Marušića – Klifa
***
Na sedmom izdanju FonoKinoteke 19. listopada 2018. nastupio je zagrebački alternativni rock bend Mnogi drugi. Mnogi Drugi osnovani su u Zagrebu, a u sadašnjoj formaciji nastupaju od 2014. godine. Tada ujedno i rade zaokret u akustične vode, gdje do danas uspješno rastu, lupaju i udaraju. Uz bogate akustične gitare, izražajan bas vokal i dinamičnu ritam sekciju, u njihovu glazbenu priču sjajno se uklapa “haustorovska” truba, a brass sekcija jednako se dobro zaokružuje trombonom. Sviraju po raznim klubovima i festivalima, dok su na Špancirfestu ujedno bili i predgrupa Manu Chao. Album prvijenac simboličnog naziva “Prvi” izlazi krajem 2017. godine za Croatia Records i nailazi na odličan odaziv publike i kritike.
Kao uvertira u koncert premijerno je prikazan dokumentarni film Anite Nadj o Mnogim Drugima, malom bendu velikog srca Dok nas glazba ne rastavi . Film prati sedmoricu članova benda Mnogi Drugi u njihovom pomaknutom svijetu punom melodija i igre riječima, kroz tri godine festivala i klupskih svirki. Razgovori s dečkima iz benda popraćeni su snimkama s koncerata te situacijama prije i poslije istih.
***
Osmo izdanje FonoKinoteke održano je 17. studenoga 2018. na kojem je nastupila sve popularnija indie rock četvorka predvođena Filipom Riđičkim – Lika Kolorado
Dolaze iz različitih glazbenih priča i ispred njih je sjajna budućnost. Stvaraju glazbu na tragu indie rock i britpop bendova ’90-ih, osvajaju publiku zaraznim i radiofoničnim zvukom, ali i odličnim live nastupima. U kratkom vremenu ostvarili su zapažene uspjehe – okitili su se titulom najboljeg mladog benda Ha|Ge|eF-a, proslavili se energičnim nastupima na svim relevantnim pozornicama u Hrvatskoj i odradili zapaženu regionalnu festivalsku turneju.
Osnovani su 2016. godine u današnjem sastavu – Ana Jelić (bas), Filip Riđički (vokal), Vanja Senčar (gitara) i Pavle Gulić (bubanj). Ove godine izdaju album prvijenac Smiješ zaurlat (Classic Records) koji se može pohvaliti singlovima koji se ne skidaju s radijskih i kućnih playlista. Bend trenutno radi na novom materijalu, a neke nove stvari premijerno su odsvirali pred publikom kina Kinoteka.
“Ovim koncertom zapravo zaokružujemo prvi album i okrećemo se novim stvarima. Drugi album je napola gotov, ali te pjesme nisu nikada odsvirane pred ljudima – sada su zglancane i jako se veselim reakcijama. Kada mlatiš po pjesmama predugo izgubiš svu subjektivnost, ne znaš više što valja, a što bi šiknuo kroz žaluzine. Sada idu pred ljude, držimo fige. Oko pet, šest novih pjesama čuvamo za 17. studeni – koja preživi, pričat’ će. Jedna od njih je prva singlica s druge ploče, no prije nje reizdajemo pjesmu Kralj koja je već godinu i pol vani, ali nekako osjećamo da smo joj dužni dati više vjetra u leđa. A i nikad nismo svirali u kinu. Dobar filing. Nekako filmski. “ – izjavio je Filip Riđički povodom nastupa u Kinoteci.“
***
Deveto izdanje posvećeno istraživanju glazbe i zvuka obilježila je Isabel, a događanje je održano 27. i 28. prosinca 2018. godine kao skriveni i nenajavljeni projekt.
“Moja ideja bila je predstaviti u lik pod nazivom” KOJEJA”, potpuno obučen u krinolinu iz XVIII. stoljeća, svirajući Bachove sonate i partite za solo violinu, kao da je to automatizacija tog istog razdoblja kada su stvoreni (usp. Vaucanson, ili Jacquet-Drozove).
To je zahtijevalo potpuno obnavljanje tehničkog i estetskog pristupa ovog monumentalnog opusa naše zapadne kulture. Projekt se ponudio ovom mjestu i njegovoj potencijalnoj javnosti kao iznenađujući dar u vrijeme Adventa“.
***
Prvo izdanje FonoKinoteke u 2019. godini održalo se 22. veljače, a ugostili smo J. R. Augusta, jednog od najzanimljivijih predstavnika domaće glazbene scene. Ovaj osebujan mladi umjetnik, skladatelj, kantautor i multiinstrumentalist privukao je pažnju kad ga je nakon objavljivanja pjesme Man with the Magnificent Mind 2014. godine primijetio Coldplay uvrstivši ga listu talentiranih glazbenika.
Man with the Magnificent Mind bio je ujedno i prvi dio njegovog konceptualnog projekta, kvadrilogije pod nazivom Change of Seasons, a danas iza sebe ima pet EP izdanja: uz Change of Seasons, u zadnje četiri godine izdao je Tea Party With Mr. Death.
Njegovu glazbu prodornog, enigmatičnog stila nemoguće je žanrovski odrediti, a utjecaji iz raznih stvaralačkih faza, od djela E. A. Poea i H. Hessea, biblijskih motiva, bajki i priča te glazbe 20 i 30-ih godina, gotovo su opipljivi u svakoj pjesmi.
Live nastupi su mu dojmljivi i atmosferični, a ovoga puta svoj će repertoar s obiljem raskošnih pjesama, prepunih vokalnih harmonija, zaraznih ritmova i tekstova J. R. August izvesti u društvu Zbora dvanestorice i pratećeg benda. U kinu Kinoteka zagrebačka publika imati će ujedno i priliku premijerno poslušati materijale s njegovog 6. po redu EP-ja Dangerous Waters čiji je izlazak najavljen za proljeće 2019.
***
U suradnji s Menartom i FonoKinotekom, glazbenim programom kina Kinoteka, Andreja, Rundek & Ekipa „Ftičeki“, 23. ožujka zagrebačkoj su publici predstavili aktualni studijski album „Mura Mura“.
Rundek je glazbeni producent projekta “Mura Mura”, kojega je inicirala Sanda Hržić, a Darko je preuzeo obavezu da orijentira rad u studiju, sluša i predloži ‘ključeve’ za pristup pojedinim pjesmama. Na protekloj Rundekovoj turneji “Apocalypso NOW”, koju je režirala Sanda, novookupljena prateća grupa Ekipa pokazala je izuzetnu kreativnost, svježu energiju i zajedništvo. Sanda je, kao veliki Andrejin poštovalac, osjetila da bi zagrebačka pjevačica, trubačica i performerka s Darkom i Ekipom mogla konačno ostvariti san da otpjeva i snimi 12 najdražih međimurskih pjesama.
„Ftičeki“ iza sebe imaju objavljena dva singl; „Dolinom se šetala“ i „Mura Mura“, a 23.ožujka s početkom u 21 sat u kinu Kinoteka, zagrebačkoj su publici donijeli pravi međimurski zvuk i predstavili i ostalih 10 pjesama s novog albuma.
Članovi benda su: Andreja Kurelec Košavić (vokal), Darko Rundek (gitara/bas), Igor Pavlica (truba), Silvio Bočić (bubnjevi/gitara), Ana Kovačić (saksofon), Roko Crnić (kontrabas), Miro Manojlović (vibrafon/udaraljke) te Nataša Radušić (mandolina) i Marko First (violina) iz grupe Cinkuši.
Ekipa „Ftičeka“ za najavu koncerta u kinu Kinoteka poručuju: „Album Mura Mura je ispao opasno dobar, a mi jedva čekamo svoju muziku i koncertno podijeliti s vama. Zato dođite 23.ožujka u kino Kinoteka i uživajte u onom što vidite i čujete, jer mi smo ponosni na ovaj uradak.“
***
Sljedeće izdanje FonoKinoteke, glazbenog programa kina Kinoteka, koje se održalo 27. travnja ugostili smo legendu hrvatske zabavne i jazz-glazbe, Jimmyja Stanića. Ovaj neumorni 90-godišnjak čista glasa i zadivljujuće energije sinonim je za glazbu čija vrijednost ne blijedi, a u novije vrijeme sve ga više otkriva i mlađa publika.
Nastupi Jimmyja Stanića jedinstveni su zbog vrhunske interpretacije jazz-standarda i evergreena, ali i zbog ležernih i duhovitih intermezza koji pridonose izvrsnoj atmosferi stand-upa i klupske zabave.
Jimmy na koncertima izvodi i već pomalo zaboravljene šlagere sa zagrebačkim štihom, a na pozornici mu se nerijetko pridružuje supruga Barbara s kojom u duetu izvodi popularne glazbene brojeve ‘Kobila Suzy’, ‘Kauboj Jimmy’ i ‘Dimnjačar’.
Na pozornici kina Kinoteka Jimmy Stanić nastupio je u pratnji četverolista vrsnih instrumentalista Sexy Boys, koji čine pijanist Julije Njikoš, gitarist Mario Igrec, kontrabasist Mladen Baraković i bubnjar Josip Cvitanović.
***
U jesenskom izdanju FonoKinoteke 12. listopada u kinu Kinoteka imali smo prilike gledati karizmatičnu i bezvremensku glazbenicu Zdenku Kovačiček koja je izvela najveće hitove sa svog bogatog repertoara, uključujući i pjesme s novog albuma.
Na vrhu hrvatske glazbene scene nalazi se već 60 godina, a ostvaruje i zapaženu međunarodnu karijeru. Nazivaju ju najboljom jazz-rock vokalisticom, vrhunskom izvođačicom bluesa, kao i prvom damom jazza. Poznata je po jedinstvenom vokalu, svestranom pristupu glazbi, energičnim nastupima, zanimljivim interpretacijama i majstorskim improvizacijama.
Status glazbenice ispred svog vremena potvrđuje reizdanje njezinog prvog albuma iz 1978., jednostavno nazvanog “Zdenka Kovačiček”, koji se pod epitetom “rijetke i iznimne ploče” sada može pronaći i u svjetskim vinyl shopovima. Njezine pjesme iz razdoblja 70-ih i 80-ih godina nanovo bivaju otkrivene i korištene u novim kontekstima, a stižu i do svjetskih modnih pista – “Elektru” sa spomenutog albuma Karl Lagerfeld je odabrao kao glazbenu kulisu za Chanelovu reviju u Parizu. Tu su i nove domaće obrade popularnih pjesama “Frka” i “Mali crni brat” s njezinih ranih izdanja.
Bogatu solističku karijeru gradi po povratku u Hrvatsku 70-ih vješto plivajući u rock, blues, soul i jazz vodama, uz povremene susrete s kazalištem, njezinom drugom ljubavi. Najveći uspjeh u tom polju ostvaruje mjuziklima “S ljubavlju, Janis” i “Ella i Marilyn”. Za potonji je ujedno bila i nominirana za Nagradu hrvatskog glumišta. Trenutno priprema novi album, s kojeg su singlovi “Jutarnja frka” i “Pozitivan primjerak” već osvojili radijske etere.
***
U sklopu glazbenog programa FonoKinoteka, u subotu, 30. studenog kino Kinoteka ugostila je umjetnički projekt glazbenika i slikara Vedrana Ružića – Spiritual Market – koji se sastoji od jazz koncerta Vedran Ružić kvarteta i projekcije art filma u režiji Ire Tomčić i Johna Kadruma.
Na koncertnom nastupu u kinu Kinoteka Vedran Ružić s kvartetom izvodio je skladbe s Porinom nagrađenog autorskog jazz albuma, uz paralelno prikazivanje art filma koji tematski i vremenski prati cijeli album. Oboje, i jazz album i film, inspirirani su zapisima putovanja Marka Pola na Dalekom istoku. Album tako prati Polov put od Venecije do Kine i objedinjuje pet autorskih kompozicija, kasnosrednjovjekovni motet i tradicionalnu mongolsku skladbu u novim aranžmanima. Kod filma je pak riječ o apstraktnom prikazu putovanja Marka Pola u kojem se isprepliću sadašnjost i prošlost, kao i stvarne i izmišljene ličnosti. Tako se uz Kineski zid, Kublaj Kana, Derviša i samog Marka Pola kroz cijeli film pojavljuju motivi imigranata, ratova za naftu, medijske propagande, klimatskih promjena, kao i nekih unutarnjih borbi samih autora poput skepticizma u biranju novih puteva i optimističnih ili pesimističnih pogleda na svijet.
Upravo posebnost pristupa i činjenica da je film nastao na temelju glazbe, a ne obratno, čine ga jedinstvenim, a autori ga nazivaju prvim hrvatskim jazz filmom. Projekt je dosad predstavljen u brojnim kino dvoranama, galerijama i na jazz festivalima diljem Hrvatske, kao i u Sloveniji te Austriji.
Uz Vedrana Ružića na kontrabasu, nastupili su Adriano Bernobić na bubnjevima, Pavle Miljenović na gitari i Mario Bočić na saksofonu.
U 2020. godini prvo izdanje Fonokinoteke, održalo se 22. veljače i ugostilo je Filmmusicorkestar, zagrebačku glazbenu atrakciju poznatu po nezaboravnim interpretacijama klasika filmske glazbe. Na koncertu u kinu Kinoteka Filmmusicorkestar je predstavio svoj bogati repertoar koji uključuje najveće hitove s velikog platna u jazzy, swing, bossa nova, blues i sevdah aranžerskom ruhu.
Tko pjeva zlo ne misli, Samo jednom se ljubi, Balkan Express, Skupljači perja, Porgy & Bess ili pak Kum, Lovac na jelene i Kosa samo su neki od nagrađivanih filmova koji će ostati upamćeni i po svojim bezvremenskim melodijama. Filmmusicorkestar ih publici predstavlja na posve nov i originalan način, zbog čega njihovi koncerti nerijetko podsjećaju na fino uštimane tulume.
Vokalne bravure Elme Burnić, gitarističke minijature Željena Klašterke, te duhovita ritam-sekcija koju čine Tihomir Novak na kontrabasu i Admir Ćulumarević na ritam gitari donijeli su Filmmusicorkestru brojne pohvale glazbene kritike i kolega, te naklonost publike koja im se uvijek iznova vraća.
Iza Filmmusicorkestra više je od 150 nastupa diljem Hrvatske, regije i Europe te autorski prvijenac “Evo muzike, traži se redatelj” iz 2018. godine.
Nastup u zagrebačkom kinu Kinoteka obilježio se početak turneje pod nazivom 6 Kinoteka Tour 2020, na kojoj će nastupiti u kinotekama glavnih regionalnih centara, u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu, Sarajevu, Podgorici i Skopju.
***
Koncert grupe BOA II bio je zakazan za 21. ožujka 2020. Odgođen je svega nekoliko dana prije planiranog termina održavanja zbog pandemije virusa COVID 19
Najava programa glasila je ovako:
Novo izdanje FonoKinoteke, glazbenog programa kina Kinoteka ugostit će 21. ožujka zagrebački art rock sastav Boa II koji slijedi glazbenu priču Boe iz 80-ih.
Grupa Boa bila je jedinstvena pojava na domaćem glazbenom nebu koja je od svojih početaka oduševljavala prepoznatljivim, posve drugačijim zvukom i stilom. S koncertnim aktivnostima počinje početkom 1980-ih, a u jeku novog vala privlači pažnju publike i kritike svojim posve drugačijim zvukom na razmeđi art rocka i novog romantizma u kojem su bili prepoznatljivi utjecaji sastava Yes, King Crimson, Genesis i Roxy Music te Petera Gabriela i Davida Bowieja, kojemu su 1990. bili predgrupa pred više od 50 tisuća gledatelja na maksimirskom stadionu. Godine 2017. dolazi do prekida suradnje među osnivačima sastava – Slavkom Remenarićem (gitara) i Mladenom Puljizom (vokal) te Boa II, predvođena Puljizom i Zvonimirom Bučevićem, nastavlja glazbeni put koji je utabao raniji postav. Godine 2018. snimaju album Boa II na kojem okupljaju i nove članove benda.
Bend trenutno u studiju priprema dva nova singla, a na koncertu u kinu Kinoteka publiku očekuju izvedbe poznatih pjesama – Tako lijepa, Svi tvoji poljupci, Stup od soli, Milion i Govor tijela, upakiranih u novo instrumentalno ruho i aranžmane, ali i premijera novog singla.
„Posebno nam je zadovoljstvo ovaj ‘obljetnički’ koncert svirati na mjestu koje smo kao mladi pripadnici kulturne scene Zagreba redovito posjećivali i susretali se sa vrhunskim filmovima koji su značajno utjecali na naše formiranje kao osoba. Kinoteka je bila i mjesto druženja gdje se dobar dio Kavkaza i Zvečke znao preseliti u večernjim satima. I bila je jedan poticajni kružok gdje su se ispreplitali i glazbenici i glumci i dizajneri, sportaši i cijela novovalna generacija. Stoga nam je veliko zadovoljstvo u ovome prostoru odsvirati presjek našeg dosadašnjeg rada kao i premijerno predstaviti nove pjesme na kojima radimo. Uz Buča, Šolca i Mladena kao djecu novog vala, predstavljamo i vrhunske mlade glazbenike koji su odnedavno članovi benda – Patriciju, Luku i Elvisa pa ćete u kinu Kinoteka moći svjedočiti novoj kemiji iskustva i mladosti.“ – Mladen Puljiz
Članovima stare postave: Mladenu Puljizu (vokal) i Zvonimiru Bučeviću (bas gitara) na pozornici kina Kinoteka pridružit će se Dražen Scholz (bubanj) te novi, redom vrhunski mladi glazbenici: Elvis Sršen (klavijature), Patricia Gašparini (vokal) i Luka Banić (gitara).
Koncert Elvis Stanić kvinteta bio je zakazan za 18.04.2020. no zbog pandemije koronavirusa koncert smo morali odgoditi.
***
19.12.2020. u 19.30 sati održan program Plan za bijeg, ciklus malih radiofonskih izvedbi
Održani programi:
- Radiowalk KINO ZA MISLI
- KONCERT Nine Bajsić uz pratnju Jasmine Bojić i Vida Hribara
- radiofonska predstava: BAJSOVE VRPCE
RADIOWALK: KINO ZA MISLI – intimni radio u hodu + koncert Nina Bajsić trio
Jedan od njemačkih izraza za dokumentarnu radio-dramu je Kopfkino. Kopf znači glava, a Kino je kino, no možda bi se taj izraz elegantnije moglo prevesti kao: kino za misli. Ove jeseni i zime intenzivno stvaramo formate soundwalka tj. zvučne šetnje prilagođene našoj radioteatarskoj praksi pa smo ih zato i nazvali radijem u hodu, odnosno radiowalkom:
“Dolac spava” (Perforacije, Zagreb); “Carevo novo uho” (Zoom festival, Rijeka);
“Kino za misli” (Plan za bijeg, Zagreb)
Različiti tematski i prostorno, povezuje ih ideja radija za usamljene šetače, radija koji vam tiho govori na uho, čita vam misli, emitira kraća radiofonska djela i pomaže da grad vidite drugim očima i ušima koketirajući pritom s Calvinovim Nevidljivim gradovima. Oni koji su s nama već šetali, znaju da svaki radiowalk ima i neke elemente izvedbe uživo.
Tako će biti i ovog puta, samo što vas naši glazbenici neće dočekivati putem nego će vas čekati u ugrijanoj dvorani kina Kinoteka. Nina Bajsić, uz pratnju Jasmine Bojić i Vida Hribara nam samo za ovu priliku, osim autorskih pjesama, izvodi i neke pjesme iz radiodrama i filmova.
Za radiowalk ponijeti obavezno svoj mobitel i slušalice.
Autorica: Pavlica Bajsić Brazzoduro
Suradnici: Sven Medvešek, Dino Brazzoduro, Nenad Marić
BAJSOVE VRPCE – radiofonska mala izvedba
BAJSOVE VRPCE autorska su posveta radu Zvonimira Bajsića sastavljena od fragmenata njegovih dramskih tekstova i radiodramskih i dokumentarnih emisija, put u visoku planinu prekrivenu dubokim, mekim snijegom. VRPCE su put od dramske riječi do originalnog zvuka
i naposljetku, do tišine, put kojim je u svom stvaralaštvu prošao Zvonimir Bajsić.
Beckettov Krapp koji sluša svoj glas iz prošlosti na magnetofonu u Posljednjoj vrpci i Bajsićev Janus koji u svojoj posljednjoj radio-drami, Slikama iz života jednog radio-dramaturga, zamišlja pokusni radio-program budućnosti, čine nam se tek korak udaljeni jedan od drugoga.
Na BAJSOVIM VRPCAMA bilježimo tipične junake njegovih drama, male ljude koji žele preko crte, koji u svojim stanovima i dvorištima traže i stvaraju prostore slobode i unutarnje pobune, i supostaviti im njihov dokumentarni materijal – grad u minutama prije spavanja, glazbenika koji se vraća s koncerta, pogrebe i rodilišta – jednom riječju, život.
BAJSOVE VRPCE još su jedan pokušaj prijenosa, ili možda bolje reći, povezivanja dvaju medija – kazališta i radija. Ako je kazalištem u zadnjim desetljećima toliko dominirala slika,
možemo li tragati za kazalištem (autentičnog) zvuka? BAJSOVE VRPCE spoj su i dramskog i dokumentarnog iskaza koji u slučaju Bajsa stoje mnogo bliže nego što nam se to inače čini.
Ponoć je. Nikad takve tišine. Zemlja bi mogla biti nenastanjena.
Posljednje su to riječi koje se čuju na Krappovoj posljednjoj vrpci u Beckettovoj istoimenoj drami. Manje je poznato da je upravo tu monodramu na daskama Javnog dramskog studija Radija Zagreb, smještenog u prostoru tadašnjeg Zagrebačkog dramskog kazališta (današnje Gavelle), prvi u Hrvatskoj postavio Zvonimir Bajsić, radijski autor, pisac, redatelj i prevoditelj čiji je materijal stvaranja bila upravo ta tišina, kojoj je posvetio neke od najljepših minuta i rečenica svoga rada.
Tekstovi: Zvonimir Bajsić
Redatelj: Hrvoje Korbar
Dramaturgija: Pavlica Bajsić Brazzoduro
Glazba: Maro Market
Izvođači: Bajs/Krapp: Sven Medvešek
Pijanist: Maro Market
Zvučni zapisi: Dino Brazzoduro
Produkcija: RadioTeatar i Multimedijalna koliba
***
U subotu, 17. travnja uživali smo u glazbenom programu FonoKinoteka s Vedranom Ružićem! U 18 sati program Spiritual Market: Vedran Ružić kvartet i projekcija filma Ire Tomić i Johna Karduma, a u 20 sati jazz koncert Forbidden Live
U sklopu glazbenog programa FonoKinoteka, u subotu, 17. travnja kino Kinoteka ugostilo je dva umjetnička projekta glazbenika i likovnog umjetnika Vedrana Ružića.
Od 18:00 sati publika je uživala u sjajnom programu Spiritual Market: jazz koncertu Vedran Ružić kvarteta i projekciji art filma u režiji Ire Tomić i Johna Karduma. U 20:00 sati program se nastavio s jazz koncertom Forbidden Live, nastalim prema istoimenom albumu, a koji je snimljen u godini zabrane koncertnih događanja uslijed pandemije korona virusa.
Spiritual Market: Vedran Ružić kvartet i projekcija filma
Na nastupu u kinu Kinoteka Vedran Ružić kvartet izveo je skladbe s autorskog jazz albuma nagrađenog diskografskom nagradom Porinom, uz istodobnu projekciju art filma, koji je integralni dio ovog umjetničko-glazbenog projekta.
Inspiriran zapisima putovanja Marka Pola na Daleki istoku, album je svojevrsna posveta Polovom putu od Venecije do Kine. Obuhvaća pet autorskih kompozicija među kojima su kasnosrednjovjekovni motet i tradicionalnu mongolsku skladbu u novim aranžmanima.
Film je pak apstraktni prikaz putovanja Marka Pola u kojem se sadašnjost i prošlost isprepliću kroz stvarne i izmišljene ličnosti. Tako su u filmu, pored Kineskog zida, Kublaj Kana, Derviša i samog Marka Pola, uočljivi aktualni motivi današnjice vezani uz imigranate, ratove za naftu, medijsku propagandu, klimatske promjene, kao i one osobne, koji prikazuju unutrašnju borbu umjetnika, skepticizam u pronalaženju novih puteva, te optimistično/pesimističnih pogleda na svijet oko sebe. Budući da je film nastao na temelju glazbe, a ne obrnuto, to ga čini jedinstvenim djelom. Autori ga nazivaju i prvim hrvatskim jazz filmom.
Projekt je dosad predstavljen u brojnim kino dvoranama, galerijama i na jazz festivalima diljem Hrvatske, kao i u Sloveniji te Austriji.
Uz Vedrana Ružića na kontrabasu, nastupio je Adriano Bernobić na bubnjevima, Pavle Miljenović na gitari i Mario Bočić na saksofonu.
Cijena ulaznice 35 kn u pretprodaji / 45 kn na dan izvedbe.
Forbidden Live
Forbidden Live je najnoviji album Vedrana Ružića, nastao u pandemijskoj izolaciji i kao odgovor na nemogućnost umjetnika i glazbenika da nastupaju uživo. Sadrži devet autorskih kompozicija, među kojima i skladbu “Libertin”, nominiranu za nagradu Porin 2021. u kategoriji najbolje jazz izvedbe. Album je snimljen u lipnju 2020. u Spomen domu u Pazinu, a za snimku je zaslužan Luka Jenuš iz Distinctive studija.
Kako je Ružić i likovni umjetnik, album je vizualno oblikovan (dizajner: Stefan Španiček) radovima koje je autor napravio u trenutku globalnog lockdowna, po povratka iz Berlina. U to je vrijeme Ružić stvarao u izolaciji i tišini, iz čega je proizašla Forbidden Melody, serija radova kućnog formata, poput izrezbarenog prozora, slika na komadima starih kuhunjskih polica, kontrabasa s elementom bodljikave žice i sl. Na tim naizgled odbačenim i recikliranim predmetima, pronađenim u vlastitom podrumu, Ružić je koristio uljane i akrilne boje, a ove radove, baš kao i album smatra dokumentom vremena iz koranakrize.
U 20 sati uz Vedrana Ružića na kontrabasu i električnom bassu, nastupio je Hrvoje Galler na klavijaturama i Adriano Bernobić na bubnjevima.
Cijena ulaznice 35 kn u pretprodaji / 45 kn na dan izvedbe.
***
‘Soundtrack za film koji nije snimljen’ je glazbeno–poetski street movie. Publiku je kroz ovo putovanje provelo dvoje osobitih protagonista, koje povezuju poetski senzibilitet u kreativnom radu te sklonost izražavanju u različitim medijima.
Soundtrack za film koji nije snimljen
RadioTeatar predstavlja: Kralj Čačka & Nina Bajsić
Radio-predstava
PULSKA PREMIJERA: Savez udruga Rojca, Ulica Ljudevita Gaja 3, Pula
21.5.2021. petak, u 20:00 h (uskoro u on-line prodaji)
ZAGREBAČKA PREMIJERA: kino Kinoteka, Kordunska ulica 1, Zagreb
24.5.2021. ponedjeljak, u 18:00 h (uskoro u on-line prodaji)
24.5.2021. ponedjeljak, u 20:00 h (uz pozivnicu)
DUBROVAČKA PREMIJERA: Art radionica Lazareti, ulica Frana Supila 8, Dubrovnik
28.5. petak, u 20:00 h (uskoro u on-line prodaji)
Ovaj kazališno–radijski dijalo sastoji se od poetskih, proznih i glazbenih zapisa nastalih kao dijaloška razmjena tijekom zime i proljeća 2020./21. između zagrebačke pjesnikinje, kantautorice i dramaturginje Nine Bajsić i beogradskog pjesnika, kantautora i slikara Nenada Marića (Kralj Čačka). U maniri radiofonskog teatra, dramaturgija Soundtracka za film koji nije snimljen se ne zasniva samo na riječima i glazbi, već ju krasi i zvučno-atmosfersko ruho Dina Brazzodura i Lane Deban upotpunjeno terenskim audio snimkama i naracijom Pavlice Bajsić.
Tekstovi: Nenad Marić aka Kralj Čačka, Nina Bajsić
Glazba: Nenad Marić, Marko Marić, Dino Brazzoduro, Nina Bajsić
Soundscape: Dino Brazzoduro i Lana Deban
Dramaturgija: Pavlica Bajsić
Produkcija: Katarina Grgić za RadioTeatar (Zagreb)
Suradnici: Radio Rojc (Pula), Art radionica Lazareti (Dubrovnik), POP Depresija (Beograd), kino Kinoteka (Zagreb) i Gradske galerije Osijek (Osijek)
Projekt je ostvaren uz podršku Ministarstva kulture i medija RH, Zaklade Kultura Nova i Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba.
***
‘Soundtrack za film koji nije snimljen’ je glazbeno–poetski street movie RadioTeatra. Publiku je kroz ovo putovanje provelo dvoje osobitih protagonista, koje povezuju poetski senzibilitet u kreativnom radu te sklonost izražavanju u različitim medijima. Ovaj kazališno–radijski dijalog se sastoji od poetskih, proznih i glazbenih zapisa nastalih kao dijaloška razmjena tijekom zime i proljeća 2020./21. između zagrebačke pjesnikinje, kantautorice i dramaturginje Nine Bajsić i beogradskog pjesnika, kantautora i slikara Nenada Marića (Kralj Čačka). U maniri radiofonskog teatra, dramaturgija Soundtracka za film koji nije snimljen se ne zasniva samo na riječima i glazbi, već ju krasi i zvučno-atmosfersko ruho Dina Brazzodura i Lane Deban upotpunjeno terenskim audio snimkama i naracijom Pavlice Bajsić.
Program se održao u sklopu FonoKinoteke, glazbenog programa kina Kinoteka.
Suradnici: Radio Rojc (Pula), Art radionica Lazareti (Dubrovnik), POP Depresija (Beograd), kino Kinoteka (Zagreb) i Gradske galerije Osijek (Osijek)
Tekstovi: Nenad Marić aka Kralj Čačka, Nina Bajsić
Glazba: Nenad Marić, Marko Marić / Matija Antolić, Dino Brazzoduro, Nina Bajsić
Soundscape: Dino Brazzoduro i Lana Deban
Dramaturgija: Pavlica Bajsić
Produkcija: Katarina Grgić za RadioTeatar (Zagreb)
Cijena ulaznice: 50 kn u pretprodaji / 60 kn na dan izvedbe
Ulaznice u prodaji na blagajni kina Kinoteka, online na www.kinokinoteka.hr i putem sustava ulaznice.hr
Program je organiziran uz predočenje EU digitalne COVID potvrde.
***
U sklopu glazbenog programa FonoKinoteka, u subotu, 9. travnja, kino Kinoteka ugostilo je Mary May, jednu od najboljih kantautorica na našoj sceni. Na koncertu koji je počeo u 20:00 sati, glazbenici se na pozornici pridružio bend kojeg čine Luka Čapeta (gitara), Marin Živković (saksofon), Borko Rupena (bubnjevi), Jakša Perković (bas).
Prije četiri godine Mary May je u suradnji s producentom Mark Mrakovčićem objavila svoj album prvijenac «Things You Can`t Put Your Finger On» koji je zaradio nominaciju za nagradu Porin u kategoriji «Najbolji album alternativne glazbe», a odmah je uvršten u sam vrh najboljih ostvarenja 2018. godine od strane svih relevantnih glazbenih portala i novina.
Osim što je danas poznata kao jedna od najboljih i najzanimljivijih kantautorica na domaćoj sceni, Mary May iza sebe ima brojne nastupe i do sada je ostvarila nekoliko vrlo uspješnih suradnji: s grupom Mayales, nastup prije Courtney Barnett i Anne Calvi, a objavila je i album s projektom Willow Avenue u suradnji s Antom i Jakšom Perkovićem.
Svoju glazbu opisuje kao folk americanu s elementima popa i bluesa. Trenutno radi na materijalima za drugi studijski album. Na albumu će biti i nedavno objavljenapjesma «Don’t Call Me Baby», koju je izvela na travanjskom koncertu u Kinoteci.
Mary May u Kinoteci – kao da smo dobili Blue Note u gradu – ravnododna
https://rplus.video/fonokinoteka-mary-may/
https://www.tportal.hr/showtime/clanak/mary-may-objavljuje-live-session-s-tri-nove-pjesme-20220322
https://www.tportal.hr/kultura/clanak/fonokinoteka-najavljuje-koncert-kantautorice-mary-may-20220317
https://www.culturenet.hr/fonokinoteka-mary-may-178662/178662
https://storybook.story.hr/nekoliko-pitanja-za-mary-may-ususret-vecerasnjem-koncertu/
https://novosti.hr/mary-may-objavila-live-session-s-tri-nove-pjesme/
http://www.terapija.net/koncert.asp?ID=31340
https://ravnododna.com/mary-may-u-kinoteci-kao-da-smo-dobili-blue-note-u-gradu/
http://www.perun.hr/mary-may-zagreb-fonokinoteka-09042022
***
Svibanjsko izdanje FonoKinoteke – glazbenog programa kina Kinoteka, ugostilo je 14. svibnja u 20:30 sati sve popularniji bend zaigranog imena Pitaj klince iza kojeg stoje Sven Šantić i Mate Ponjević.
Bend je nastao 2019. godini, kada su Šantić i Ponjević u ulici žireva, kako kažu, poslije serije kreativnih promišljanja o glazbenom projektu, počeli stvarati, pisati, snimati… Uskoro na Youtube-u objavljuju prve dvije pjesme Chicago i Lovaby, a odlične reakcija postaju motivacija za rad na novim stvarima. Skrivene od svijeta, u jednoj sobi i u svega pet dana nastaje EP Dušice, inspiriran jazzom, bluesom i sanjalačkim popom, kojeg su kritičari proglasili za jednim od najoriginalnijih radova na zagrebačkoj glazbenoj sceni u 2021. godini.
To nas dovodi do trenutne situacije i svibanjskog koncerta. Uz dva nova singla “Ema” i “Jutarnje suze”, Klinci su svirkom otkrili poetičnost svoje “Dušice” i još jednom potvrdili glazbeni talent novih generacija.
https://ravnododna.com/events/pitaj-klince-u-fonokinoteci/
https://divan.fyi/event/pitaj-klince/
https://www.muzika.hr/event/pitaj-klince/
https://infokiosk.net/fonokinoteka-pitaj-klince/
https://rplus.video/fonokinoteka-pitaj-klince/
http://metro-portal.hr/fonokinoteka-pitaj-klince/137413
***
FonoKinoteka je glazbeni program kina Kinoteka koji ugošćuje iznimne glazbenike, autore i kantautore te njihove projekte posvećene glazbi i zvuku. FonoKinoteka je 26.11.2022. u 20 sati ugostila Živu Vodu kao glazbeno finale filmskog programa Galaksija Bowie.
Živa Voda započela je kao koncept suradnje glazbenika sa zagrebačke scene, a inicirali su je Mak Murtić i Maja Rivić u suradnji s Vedranom Peternelom i klubom Vinyl u Bogovićevoj ulici u Zagrebu. Inicijativa je krenula krajem 2016. godine u obliku mjesečnih ciklusa eksperimentalnih sessiona na kojima je kroz tematski koncept koji služi kao okosnica stvara glazbeno i scensko djelo. Svaki mjesec okupljaju se različiti glazbenici i performeri s ciljem spajanja alternativne, jazz, pop, rock i avangardne scene u jednu jedinstvenu suradnju.
U sklopu programa u Kinoteci, ansambl Živa Voda izvela je svoju viziju i reinterpretaciju djela ikone pop-kulture Davida Bowieja.
FonoKinoteka – Živa Voda: David Bowie – ravnododna
David Bowie u izvedbi Žive vode u Kinoteci – Kultura – CroModa
Živa Voda izvest će svoju viziju i reinterpretaciju djela ikone pop-kulture Davida Bowieja – tportal
Živa voda: David Bowie – DiVan
Turistička zajednica grada Zagreba (infozagreb.hr)
***
U sklopu glazbenog programa FONOKINOTEKA, u subotu, 29. travnja, kino Kinoteka je u 20:30 sati ugostila zagrebački reggae/dancehall bend One Dread, koji svojim energičnim i jedinstvenim nastupom pruža nezaboravno koncertno iskustvo.
One Dread je sedmeročlani reggae/dancehall sastav vođen TNT vokalnom sekcijom (Tena i Nika Starčević, Tea Anzulović), a u sastavu su još Borna Ivezić (bas gitara), Matej Smiljanić (bubnjevi), Ivan Perković (klavijature, truba) i Goran Egić (gitara).
Bend je na sceni zadnjih 10 godina prošao kroz jako puno pozornica svirajući širok raspon reggae i bliskih mu (pod)žanrovskih obrada te se nakon izdavanja 3 vlastita singla napokon sprema objaviti prvi autorski album sredinom 2023. godine.
Iako je sastav baziran na reggae i srodnim žanrovima, glazbene preferencije svih uključenih doprinose veoma zanimljivom spoju raznih glazbenih pravaca. Third World, Bob Marley, Inner Circle, Alborosie, Steel Pulse samo su neki od izvođača čije pjesme One Dread uspješno obrađuje.
Odsvirali su preko 400 koncerata diljem Hrvatske i regije, a osim klupskih svirki često se penju i na pozornice svjetskih i domaćih festivala.
KONCERT: One Dread
Tena i Nika Starčević i Tea Anzulović – vokali, Borna Ivezić – bas gitara, Matej Smiljanić – bubnjevi, Ivan Perković – klavijature, truba, Goran Egić – gitara
YouTube linkovi:
One Dread – Mighty Lioness (OFFICIAL MUSIC VIDEO) – YouTube
One Dread Acoustic Promo – YouTube
ONE DREAD Roots Medley HD – YouTube
Cijena ulaznice: 6,00 Eura (45,21 kn) u pretprodaji / 8,00 Eura (60,28 kn) na dan koncerta (Tečaj konverzije: 7,53450)
***
***
“Dvodnevni blues” snovito je putovanje filmom, glazbom i radiofonijskim teatrom, a ovo bogato događanje RadioTeatra i kina Kinoteka odvijalo se dvije uzastopne večeri, u petak i subotu, 23. i 24. veljače 2024. Glavni protagonist u filmu, radio predstavi uživo, potom i koncertu fascinantni je beogradski umjetnik i kantautor Kralj Čačka
‘Njegov tekstopisački i pjesnički izraz neočekivano je bogat i raznovrstan, po čemu je bez presedana u ukupnoj pjevanoj povijesti ovdašnjih naroda i narodnosti, on je pjesnik na način Bertolta Brechta, svjetotvorac, pamfletist, politički pisac i lirik’, zapisao je o Kralju Čačka pisac Miljenko Jergović.
Prvi kriterij po kojem zagrebačko kino Kinoteka bira izvođače za svoj već uigrani program FonoKinoteka, kojeg je dio i “Dvodnevni blues”, vrhunski je umjetnički glazbeni izričaj, a upravo to donosi nastup Kralja Čačka (pravog imena Nenad Marić), uz kojeg će nastupiti kantautorica Nina Bajsić i ansambl zagrebačkog RadioTeatra publici najpoznatijeg po danas već kultnoj predstavi “Hoerspiel: Mala igra za slušanje (i gledanje)”.
Prve večeri, u petak 23. veljače od 20:00 sati u kinu Kinoteka održana je hrvatska premijera dokumentarnog filma “Zemlja nije moj dom” o Nenadu Mariću (Kralju Čačka). Film je inspiriran neobičnim i pomalo tajanstvenim zvukom kojeg stvara ovaj kantautor i slikar, zajedno sa svojim bratom Markom, iznimno talentiranim multiinstrumentalistom i kompozitorom. Film je i o njima bitnim suradnjama i prijateljstvima, među kojima se ističe i prijateljstvo sa zagrebačkom ekipom iz RadioTeatra koje se razvilo kroz vrijeme pandemije. Govori o odrastanju i sazrijevanju ovog umjetnika u malom gradu Čačku (“čačak” je turskog porijekla i znači “blato”) i rađanju njegove specifične estetike u muzici, poeziji i slikarstvu te naposljetku i o svakodnevnim pokušajima opstanka – njišući se uvijek nekako na rubu pozornice nemilosrdnog doba u kojem živimo. O Kralju Čačka u filmu govore: Darko Rundek, Petar Janjatović, Žikica Simić, Zoran Predin, Pavlica i Nina Bajsić i mnogi drugi.
Nakon filma dio protagonista i autorskog tima razgovarali su s publikom, a razgovor je moderirao glazbeni kritičar i novinar Zoran Stajčić s portala Ravno do dna.
‘Film nosi naziv ”Zemlja nije moj dom” po istoimenoj pesmi, izložbi i zbirci poezije. Prvo se desila izložba mojih crteža sa tim nazivom 2019. godine u Domu omladine u Beogradu, zatim je krajem 2022. godine objavljen singl, a potom i zbirka poezije pod istim nazivom i na koncu dokumentarno-nadrealističan film pod uredničkom palicom Veska Butrića u režiji Slobodana Simojlovića’, riječi su kojima je Kralj Čačka najavio film.
U subotu, 24. veljače u 19:30 na programu je bila glazbeno–poetsko-radiofonijska predstava “Soundtrack za film koji nije snimljen” nastala u produkciji RadioTeatra. Predstava se sastoji od poetskih, proznih i glazbenih zapisa razmijenjenjenih tijekom zime i proljeća 2020./21. između Kralja Čačka i zagrebačke pjesnikinje, kantautorice i dramaturginje Nine Bajsić. Ravnopravni dio predstave čini i zvučno-atmosfersko ruho Dina Brazzodura i Lane Deban upotpunjeno terenskim audio snimkama i naracijom Pavlice Bajsić.
‘Predstava “Soundtrack za film koji nije snimljen” pred publiku donosi kazališno-radijski dijalog o načinima na koje možemo zajedno postojati u različitim prostorima. Kroz zvučno-poetske vinjete dvaju gradova, kombinirajući glazbu, dokumentarni materijal i radiofonsku izvedbu, pratimo struju svijesti dvaju likova čija zajednička prošlost izvire iz skrivenih kuteva njihove svakodnevice’, najavljuje Nina Bajsić.
“Dvodnevni blues”u Kinoteci završava koncertom “Obrnuti red stvari” na kojem je Kralj Čačka i Nina Bajsić izvodio svoje autorske pjesme uz podršku benda. Koncert nosi naziv najpoznatije pjesme iz predstave “Soundtrack za film koji nije snimljen” koja je na YouTubeu preslušana gotovo 400 tisuća puta, a 2022. bila je visoko plasirana među finalistima “Nagrade Milan Mladenović” te polako, ali sigurno u regiji osvaja status klasika.
U pretprodaji je bio limitirani broj Paketa ulaznica za dva dana (film + radio predstava + koncert) po cijeni od 11,00 Eura. Pojedinačne ulaznice mogle su se nabaviti po cijeni od 4,00 Eura za film 23. veljače, a za 24. veljače (predstava + koncert) po 9,00 Eura u pretprodaji, 11,00 Eura na dan izvedbe.